– Kur?

Patogiai įsikūrėme Perkūnkiemyje, adresu Perkūnkiemio g. 11. Visų mamyčių, gyvenančių šalia, laukiam atkeliaujant su visais vaikučiais ir jų vežimėliais, mažųjų su paspirtukais, dviratukais ar visokia kitokia technika, rasim kur ją priglausti, kol sportuosit visi kartu ☺

Mamytės, gyvenančios kiek toliau irgi labai laukiamos! Mes įsikūrę visai netoli pagrindinės Ukmergės gatvės, nereikės ilgai klaidžioti, rasit mus iškart ☺

Beje, labai svarbu, mūsų sporto veikla pritaikyta šeimoms, bet puikiai TINKA VISOMS IR VISIEMS, kas nori sportuoti, mes rasim veiklos ☺

– Kokie užsiėmimai?

Žemiau, rasit visus aprašymus treniruočių, į kurias šiuo metu jau galite registruotis. Jei norit šokti iškart prie tvarkaraščio>> – jis visai pabaigoje 🙂
Gero skaitymo 🙂

Skirta sportuoti grupėje

» Mamyčių su vaikučiais mankšta „Sportuoju su mama“. Trukmė 45-50 min.

Šis yra vienas iš svarbiausių mūsų centro užsiėmimų, drąsiai jį galima vadinti mūsų šeimos sporto centro Pradininku iš didžiosios raidės 🙂 Jis smagus tuo, kad čia sportuoja ir mamytė ir vaikutis, veikla kartu juk stiprina tarpusavio supratimą. Beje ši mankšta turi dar vieną reikšmingą pliusą, kurį supras tik mamos – diena iki tėčio grįžimo gerokai sutrumpės 🙂

Turėsim net tris šios mankštos variacijas:

  • mamytėms su vaikučiais iki 1 metukų,
  • mamytėms su vaikučiais nuo 1 iki 3 metukų;
  • mamytėms su vaikučiais nuo 4 metukų.

Viktorijos komentaras:

Šis užsiėmimas padės mamytėms sustiprinti raumenyną, nugarą ir pečių juostą, padailinti kūno linijas. Čia išmoksime ir teisingai laikyti mažylį. Užsiėmimo metu atliekami įvairūs pratimai tiek kartu su vaiku, tiek sportuojant atskirai. Naudojamas pratimų kompleksas, kuris stiprina visas kūno raumenų grupes, padeda atgauti fizines jėgas, emocinę pusiausvyrą. Priklausomai nuo vaiko amžiaus, mokysimės mankštos elementų, skirtų būtent jūsų vaikučiams, kurie padės lengviau atlikti jau žinomus, ar išmokti naujus judesius. Visada galėsite drąsiai pasikonsultuoti ir sulaukti mano patarimų dėl Jūsų vaikučio fizinio vystymosi. Sportuoti su vaiku labai smagu, stiprinamas mamos ir vaiko ryšys, tai ir puiki proga prasiblaškyti, išeiti iš namų, Jums susirasti draugių, o mažiesiems draugų.

» „Visos šeimos mankšta“. Trukmė 45-50 min.

Čia sakyčiau tokia gal ir naujiena. Jungsim į kompaniją tėčius 🙂 Šitą bandymą darysim savaitgalį vakarop. Nes juk nepaliksi ne darbo dieną tėčio vieno namuose 🙂 Čia bus labai linksma ir naudinga mankšta, pritaikyta mamai, tėčiui ir vaikams 🙂 Stiprinsim raumenis, tarpusavio ryšį ir kelsim nuotaiką!

Tinka su kūdikiais ir vaikais.

Viktorijos komentaras:

Šios mankštos esmė – pratimai subalansuoti šeimai. Praleisit laiką smagiai, turiningai ir naudingai visi kartu. Tuo pačiu visi kartu didinsim raumenų ištvermę, sąnarių mobilumą, gerinsim laikyseną, kelsim nuotaiką, išmoksim teisingai kvėpuoti. Ši mankšta taip pat puiki skausmo prevencija – tiek nugaros, tiek ir pečių juostos, sustiprintas raumenynas garantuoja ilgalaikį poveikį.

» Mankšta nėštutėms „Būsimų mamyčių mankšta“. Trukmė 45-50 min.

Čia man kažkodėl norėjosi prisiminti posakį „sveikame kūne sveika siela“ ir jį truputį paredaguoti – sveikame kūne, sveikas kūdikėlis 🙂

Iš patirties sakau, labai geras dalykėlis ši mankšta. Net jei anksčiau nebuvot pažįstamos su ponu Sportu, ši mankšta visvien idealiai tinka.

Kokia nauda?

Pirma. Sustiprėsit prieš vaikučiui išvystant šį pasaulį, ir susitikimo su juo procesas bus lengvesnis tiek mamytei, tiek kūdikėliui;

Antra. Sustiprinsit raumenyną ir pasiruošit kūdikėlio nešiojimo, sūpavimo laikotarpiui po gimdymo.

Trečia. Susipažinsit su būsimomis mamytėmis ir tikrai susidraugausit 🙂 Pasidžiaugsit kartu priaugtais kilogramais, didėjančia pilvuko apimtim, diskutuosit kokį vežimėlį pirkti, ar kokios literatūros pasiskaityti, ką pasiimti į gimdymo namus, kur gimdyti..oj daugybė temų, kiek pamenu, kirba būsimų mamyčių mintyse 🙂

O paskui jau su kūdikėliais kartu atkeliausit į mankštą „Sportuoju su mama“.

Viktorijos komentaras:

Nėštumo metu moters organizme vyksta daugybė pokyčių – pasislenka pusiausvyros centras, dėl to gali skaudėti nugarą ar atsirasti laikysenos pokyčių, pasikeičia ir kvėpavimas, kūno bendra savijauta. Kad mums tai netrukdytų ir jaustumėmės gerai, būtina pradėti ruoštis gimdymui stiprinant kūno raumenis bei širdies ir kraujagyslių sistemą. Ši mankšta puikiai tinka, nes padeda sumažinti nugaros skausmus, gimdymo komplikacijų riziką, pagerina laikyseną, žarnyno peristaltiką, miegą, kraujotaką, bendrą kūno savijautą, netgi stiprina imunitetą, raumenų jėgą ir ištvermę, pagerina fizinės būklės lygį lengvesniam, mažiau skausmingam gimdymui ir greitesniam kūno atsistatymui po jo.

Tik prieš šią mankštą būtina pasikonsultuoti su savo gydytoju!

O tada jau drąsiai atkeliaukite pas mus pajudėti.

Taip pat svarbu, kad iki 12-16 savaitės rekomenduojama apriboti fizinį krūvį, dėl Jūsų ir vaikelio saugumo.

» Šokiai su kūdikiais nešioklėse Joimove Babies. Trukmė 50 min.

Šokių su kūdikiais nešioklėse Joimove Babies pamokos yra specialiai sukurtos mamoms, tėčiams ar kitiems vaikutį prižiūrintiems asmenims su kūdikiais nuo 1,5 iki 18 mėnesių. Šių pamokų metu kartu su mažyliais šokama įvairiais šokių stiliais, susipažįstama su skirtingais muzikos ritmais, tokiais kaip rokenrolas, salsa, ča ča, valsas, džiazas, rytietiška muzika ir kt. Šokių su kūdikiais nešioklėse Joimove Babies pamokų mokytojai yra detaliai apmokyti apie saugų nešioklių naudojimą šokių metu, vaikutį nešiojančio suaugusiojo ir kūdikio saugumą bei sveikatą. Taip pat skiriamas didelis dėmesys optimaliam pamokos intensyvumui ir sudėtingumui, taip kuriama saugi ir džiugi šokio pamokų aplinka. Šokiai su kūdikiais Joimove Babies yra kertinė tarptautinės organizacijos Joimove programa. Ši organizacija įkurta 2013m. profesionalios šokio mokytojos Selen Yilmaz Škotijoje, ir jau 2014 metais ši programa buvo pripažinta UNESCO, Tarptautinės Šokio Tarybos (CID). Joimove ruošia kvalifikuotus, atsidavusius ir mylinčius instruktorius, jų žinios nuolat atnaujinamos pagal naujausius tyrimus bei metodus. Taip pat ši organizacija vykdo šokiu paremtus socialinius projektus, kuria edukacinius modelius, organizuoja kultūrinius ir labdaros renginius. Daugiau informacijos apie Joimove organizaciją ir jos veiklą galite rasti internetiniame puslapyje joimove.com, bei sekti naujienas Facebook puslapyje Joimove.
ŠOKIŲ SU KŪDIKIAIS NAUDA:
Kuomet judama pagal muziką, jau kūdikystėje lavinami muzikiniai ir ritmo pojūčio įgūdžiai, kas kartu su aktyviu judėjimu erdvėje stimuliuoja kūdikio mąstymą. Pažinus ritmą ir judesį nuo pat kūdikystės, gebėjimas išreikšti save per kūrybingą judėjimą išlieka visą gyvenimą. Be to, šokant su savo kūdikiu, formuojamas mažylio pasitikėjimas ir artumas su jį šokdinančiu asmeniu, kas padeda kurti stipresnį tarpusavio ryšį.
Šokis su kūdikiu nešioklėje naudingas ne tik emociniam ir protiniam kūdikio vystymuisi, tai taip pat labai naudinga veikla ir mažylio mamai. Lengvi ir dėmesingi šokių judesiai padeda atstatyti jėgas ir bendrą fizinę kūno būklę po nėštumo ir gimdymo. Gerinama laikysena, savistaba, labiau pasitikima savimi. Kuomet žmogus šoka, jo kūnas gamina natūralius geros savijautos hormonus – endorfinus. Tad šokiai yra puikus būdas ne tik kurti ypatingą artumo ir pasitikėjimo pripildytą ryšį su savo vaikeliu, bet ir užtikrinti geros nuotaikos bei energijos šaltinį. O šokant grupėje, visa tai veikia dar efektyviau.
Kūdikiai myli šokį, ypač tuomet, kai mato šokančius savo tėvus. Tik pagalvokite, kaip jausis jūsų vaikas sudėtingame paauglystės tarpsnyje, kaip pasitikės savimi, kuomet jau vaikystėje bus patyręs šokio teikiamą naudą ir džiaugsmus. Tad niekada nepraleiskite progos pašokti su savo kūdikiu!

– Jei sportuosit be kūdikių ir vaikų, tai toliau aprašyti grupiniai užsiėmimai Jums.

» Pilates treniruotė moterims „Merginų pilates“. Trukmė 45-50 min.

Prisipažinsiu, pati šių užsiėmimų nebandžiau, bet kiek atsiliepimų girdėjau, labai gera treniruotė, apjungianti kūno judesius ir mintis. Čia gal labiau suprasti, ką ten veiksim padės Viktorijos komentaras, aš tik nuo savęs pridursiu, kad kūno linijų dailinimas, vienas iš šio užsiėmimo tikslų.

Viktorijos komentaras:

Pilates tai treniruočių metodas, skirtas lavinti giliuosius kūno raumenis. Dėmesys šioje treniruotėje koncentruojamas į treniruojamus raumenis. Pilates užsiėmimais gerinamas sąnarių paslankumas, raiščių elastingumas, raumenų balansas, plastiškumas, ugdoma koordinacija bei ištvermė. Moterims pilates pratimai yra ypač reikalingi, kadangi jie padeda ženkliai sustiprinti apatinės nugaros dalies, pilvo preso ir liemens raumenis, kas yra svarbu moterims prieš susilaukiant vaikelio ir jau po gimdymo.

» Pilates treniruotė vyrams „Vaikinų pilates“. Trukmė 45-50 min.

O čia turim dar vieną naujieną 🙂 Vyrai gi irgi mėgsta sportuot. Ne visiems beje patinka treniruoklių salėje. O vien mano aplinkoje jau turiu tris vyrukus, kurie treniruoklių salėje sportuoti negali dėl nugaros problemų. Tai va čia yra puiki alternatyva vyrams. Rimtai mielos mamytės, žmonytės ar draugytės, parekomenduokit vyrams šitą gėrį, nes tikrai žinau, jog joks vyras iki šitos vietos neturės kantrybės skaityt 🙂 Vaikinų sportui skirsim atskirą laiką, atskirą salę, galės ramiai susikaupę mankštintis.

Viktorijos komentaras:

Daugybė „už“ vyrams lankyti šiuos užsiėmimus. Keletas iš jų, kol nepabandėt, nes, kai pabandysit rasit dar jų ir daugiau:
Pirma – tai viena iš saugiausių ir naudingiausių fitneso metodikų;
Antra – tolygiai stiprėja ir stangrėja raumenys – kas itin svarbu kovojant ar bandant išvengti nugaros skausmų;
Trečia – pagerėja lankstumas, koordinacija ir bendra kūno savijauta.

» Kūno plastika. Trukmė 60 min.

Kūno plastikos užsiėmimai skirti visiems, norintiems patobulinti kūno linijas, lankstumą bei įgauti fizinės ištvermės arba tiesiog norintiems sportuoti linksmoje kompanijoje skambant muzikai užuot nuobodžiai bėgiojus sporto klubų takeliais.
Šiuose užsiėmimuose naudojami skirtingų metodų pratimai. Kiekvienas pratimas turi savo užduotį – sutvirtinti tam tikrų raumenų grupes ar jūsų ištvermę, lavinti lankstumą arba raumenų plastiškumą.

– Individualūs užsiėmimai

» Kūdikių masažas/mankšta „Pirmą kartą“. Trukmė 30-45 min.

Kodėl toks pavadinimas? Nes kūdikiams viskas prasideda nuo pirmų kartų. Pirmą kartą pakelia galvytę, pirmą kartą apsiverčia ant pilvuko, pirmą kartą atsisėda, pirmą kartą nušliaužia iki žaisliuko, pirmą kartą keturiom pasiekia savo tikslą, pirmą kartą atsistoja.. ir dar daugybė kitų pirmų kartų. Mūsų tikslas jiems truputį padėti, parodyti kaip ir ką jie sugeba.

Tikrai kiekvienam kūdikiui mankšta yra naudinga. Vieniems jos reikia labiau, kitiems mažiau, bet judėti sveika visiems. O jei mes įpratinsim judėti ir sportuoti nuo mažumės, tai taip investuosim į mūsų mažųjų sveikatą ir sveiką gyvenimo būdą ateityje. Tikrai verta.

Aš, kaip mama, primygtinai siūlau ir šioje situacijoje ištrūkti iš namų į kūdikio mankštelę. Pradžioje gal atrodys sunku išsijudinti su tarkim trijų mėnesių kūdikėliu, bet mes sukūrėm patogią, labai patogią aplinką ir sąlygas Jums atkeliauti pas mus, nes ištrūkti iš namų yra gerai. Tikrai gerai. Įsitikinsit pačios 🙂 O jei dar kažko pas mus pritrūks, tikimės, kad mums būtinai tuos pageidavimus išsakysit 🙂

Ir čia dar pridursiu, kad galit drąsiai ateiti į šį užsiėmimą su visais vaikais, rasim jiems ką veikt 🙂

Viktorijos komentaras:

Kartais mūsų mažieji išvysta pasaulį su didesniu ar mažesniu raumenų tonusu, taip pat ir kartais pasibeldžia anksčiau nei mes tikimės. Ši tinkamai parinkta ir pritaikyta mankšta jungiant su masažu koreguoja raidos vystymosi sutrikimus, raumenų tonuso disbalansą. Šio užsiėmimo metu dirbsim individualiai su kūdikėliu ar jau ūgtelėjusiu vaikučiu. Masažo metu bandysim atpalaiduoti arba tonizuoti raumenukus, o tada mankštinsimės pramogaudami 🙂 Pabaigai gausite ir keletą namų darbų, kad kuo greičiau sustiprėtumėt ir pasiektumėte norimą rezultatą.

» Individualus užsiėmimas „Stop nugaros skausmui“. Trukmė 45-50 min.

Specialiai sudaryta programa Jums pagerinti nugaros esamą būklę, sustiprinti raumenyną. Skirta tiek vyrams, tiek moterims. Individuali, nes kiekvienas iš mūsų yra skirtingas, raumenų grupės vienų labiau stiprios vienos, kitų kitos, todėl mankšta turi būti labiau pritaikyta kiekvienam individualiai.

Iš patirties, užsiėmimas geras, ir ne tik tada, kai jau jaučiat problemą, bet kaip prevencija, kad dar ilgai galėtumėt vaikus kilnot ir pirkinius nešiot 🙂 O jei rimtai, tai kai kažką skauda, sunku gyvent kokybišką gyvenimą..

Viktorijos komentaras:

Tai speciali stuburo treniruotė, kurios metu didžiausias dėmesys bus skiriamas skausmo mažinimui bei taisyklingos laikysenos lavinimui. Stuburo stabilumui skiriami stuburo stabilizavimo pratimai, kurie stiprina aplink stuburą esančius raumenis ir pagerina bendrą organizmo būklę. Tai viena iš saugiausių treniruočių, nes itin didelis dėmesys skiriamas taisyklingos kūno padėties išlaikymui ir tinkamam pratimų atlikimui. Ši treniruotė yra tinkama jeigu yra jaučiamas skausmas apatinėj ar viršutinėje nugaros dalyje, turintiems netaisyklingą laikyseną bei žmonėms, dirbantiems sėdimą arba stovimą darbą.

» Masažas suaugusiems. Trukmė priklauso nuo pasirinktos variacijos.

Čia ir nereikia specialaus pavadinimo, nes kaip ir viskas aišku..skirta moterims ir vyrams. Čia tik vėlgi išskiriam keletą variacijų:

  • Nugaros masažas;
  • Viso kūno masažas;
  • Pečių masažas – čia mano rekomendacija maitinančioms mamytėms 🙂
  • Masažas nėštutėms;
  • Polinezietiškas masažas – apie šitą papasakos Anita, nes aš jį tikrai pirmą kartą išgirdau, bet sako, kad labai giriamas tų, kas išbandė.
  • Kojų / rankų masažas
  • Veido masažas
  • Galvos ir pėdų masažas

Dar tik pridurčiau, kad čia labiau sveikatinimo masažai, tinka įsitempusiems raumenukams gelbėti 🙂

Anitos komentaras:

Masažas – seniausias sveikatos higienos ir gydymo menas. Jis teigiamai veikia psichinę žmogaus sveikatą, kelia nuotaiką, šalina fizinius negalavimus.
Nugaros masažas yra vienas reikšmingiausių žmogaus organizmui. Po šio masažo pagerėja savijauta, dingsta nuovargis ir sumažėja skausmas, be to, greičiau pašalinamos suragėjusios odos ląstelės, pagerėja jos kvėpavimas, oda tampa elastingesnė.
Viso kūno masažas – Tai masažas, kuriamas specialiai Jums pagal Jūsų poreikius ir sveikatos būklę. Masažo metu yra apjungiamos įvairios technikos. Masažuojamas visas kūnas, daugiau dėmesio skiriant probleminėms vietoms.
Pečių ir sprando masažas – padeda pašalinti raumenų nuovargį, atpalaiduoja sustingusius raumenis, pagerina kraujo apytaką. Šis masažas labai tinka ir maitinančioms mamytėms, kadangi atliekamas sėdint.
Masažas nėštutėms – 30 min arba 60 min, atpalaiduojamojo poveikio, atliekamas švelniai, tačiau poveikis jaučiamas tiek palengvėjimu nugaros srityje, tiek viso kūno bendros būklės pagerėjimu.
Polinezietiškas masažas – tai ypatinga masažo technika. Jis atliekamas dilbiais, nes tai švelniausia ir jautriausia rankų vieta, naudojant ritualinius Polinezijos šokių elementus, kurie suaktyvina energijos tekėjimą kūne. Šis procesas kupinas šventumo, meilės ir pagarbos žmogui. Padeda pašalinti vidines įtampas, atpalaiduoja kūną, pagerina kraujo ir limfos apytaką, mažina fizinius skausmus (galvos, nugaros, kojų, sąnarių).
Kojų / rankų masažas – atpalaiduoja įtemptus audinius, skatina kraujo apykaitą, mažina sąnarių, raumenų skausmus.
Veido masažas – pagerina veido, kaklo ir apykaklės srities kraujotaką, atgaivina jauną ir senstančią odą, teigiamai veikia limfos tekėjimą, atstato mimikos raumenų funkcijas. Masažas suteikia odai jaunesnę išvaizdą ir maloniai atpalaiduoja.
Galvos ir pėdų masažas. Galvos masažas aktyvina nervų sistemos veiklą, šalina įtampą, kelia nuotaiką, gerina savijautą, taip pat skatina plaukų augimą. Pėdose yra daugybė taškų, kuriuos stimuliuojant yra veikiami visi vidaus organai ir nervų sistema. Masažuojant pėdas yra veikiama ne tik oda, bet ir visas žmogaus organizmas.

» Pilvo šokiai. Trukmė 45-50 min.

Pilvo šokio mankšta – labai smagus ir efektyvus būdas sportuoti. Čia apjungsim šokį ir kūno linijų dailinimą, daug judėsim, atskleisim moterišką žavesį, grožėsimės savimi, o tuo pačiu gerinsim lankstumą ir kraujotaką, atjaunėsim ir atskleisim moterišką mūsų grožį.

Turim ir specialų pasiūlymą 🙂

Jei užsiregistruosite į kūdikių masažą/mankštą „Pirmą kartą“ bei bet kurią variaciją suaugusiųjų masažo, galėsite šiuose užsiėmimuose dalyvauti vienu metu kartu su kūdikiu vienoje salėje – sutaupysite laiko ir pinigėlių tai tikrai, o į sveikatą bus abiems 🙂

Kai jau viskas aprašyta, visos detalės apgalvotos, belieka sukurti pirmąjį tvarkaraštį>> ir pradėti registraciją.

– Kainoraštis

UŽSIĖMIMASKaina,EUR
1 kartas5 kartų abonementas8 kartų abonementas10 kartų abonementas
Sportuoju su mama (0-1m)8385870
Sportuoju su mama nuo 1 metų9436580
Visos šeimos mankšta1573115140
Būsimų mamyčių mankšta8385870
Merginų/Vaikinų pilates8385870
Kūdikių masažas/mankšta125890110
Giliųjų raumenų treniruotė „Stop nugaros skausmui“ individualus1573115140
Giliųjų raumenų treniruotė „Stop nugaros skausmui“ grupinis8385870
Ydingą laikyseną koreguojanti mankšta vaikams „Augu sveikas“6284554
Mankšta „Pilvo šokio žingsneliu“8385870
Šokiai su kūdikiais/vaikas nešioklėse (Joimove Babies)8385870
Kūno plastika8385870
MASAŽAI SUAUGUSIEMS
Nugaros masažas suaugusiems (30 min)2095-180
Viso kūno masažas (60 min)35170-315
Pečių masažas (20 min)1465-126
Masažas nėštutėms (30 min)2095-180
Masažas nėštutėms (60 min)35170-315
Polinezietiškas masažas (60 min)40190-360
Kojų / rankų masažas (20 min)1465-126
Veido masažas (20 min)1465-126
Galvos ir pėdų masažas (30 min)2095-180
Kūdikių masažas/mankšta „Pirmą kartą“ + masažas suaugusiemsKūdikiui 10 EURKūdikiui 9 EUR——————Kūdikiui 8 EUR
Adresas:
Perkūnkiemio 11, Vilnius
Tel. nr.:
+370 698 11411
El. paštas:
info@seimossportas.lt